[ Úvod | Články | Databáze | Diskuse | Mapa.opevneni.cz | Ukradené ropíky]
Uživatel: Anonymní [ Přihlásit ]

chyba u H1/259/A-140

Diskusní fórum > Diskuse k fotografiím a souřadnicím > chyba u H1/259/A-140

Vladimír Sýkora (18.12.2006 9:20)

>L.T. 17.12.2006 23:49
Díky za info, zpracováno.


Luděk Tondr (17.12.2006 23:49)

161 - odstraněn při rozšiřování továrny Fosfa a.s.
162 - kusy betonu nejsou určitě z bunkru, protože na nich není ani stopa po armovacím železe. Navíc je to na špatném místě: 150 m západně od nádraží Boří les - Loc: 48°44'16.48"N, 16°51'53.76"E (Ale taky mne to kdysi zmátlo a dlouho jsem kolem toho chodil).


Vladimír Sýkora (17.12.2006 18:39)

>Z.H. 17.12.2006 17:45
Sorry, nějak jsem nepochopil zadání stran objektů 162-160. Takže přizpůsobeno dle LVA.
Nyní je u 161 ještě Váš komentář, naložte s ním jak uznáte za vhodné. Je znám stav 161?
Pokud odpovídá stav 162 skutečnosti dle fotek, docela by se hodily souřadnice :-)
Bratislava:
1) atributy a poznámka opraveny, pokud máte fotky, tak jsou vítány;
2) opraveno.
Dík
P.S.
Na další opravy prosím zakládejte nové vlákno (Téma).


Zdeněk Hanáček (17.12.2006 17:45)

Díky moc za všechny provedené opravy i za vyjasnění situace ohledně změn/přesunů v databázi. Rozumím i té věci zadávání souřadnic. Ty statistiky by byly tímto opravdu znehodnoceny. Zmíněnou diskuzi jsem nečetl od prvního příspěvku, ale až když se to tam zvrtlo na "záhadu Bořího lesa" :-)
Ohledně objektů č. 162-160. Zřejmě v knize LVA o nich není ani zmínka. Ovšem jsou zaznačeny na mapě na str. 13. č. 160 je jasně na poli (nyní již těsně před Poštornou) a objekty č. 161 a 162 byly nedaleko od sebe kolem žel. stanice Boří les, kde každý pravděpodobně kryl jednu silnici z Rakouska. Každopádně se pokusím spojit s kolegou Tondrem. Vím jen, že tento objekt určil dle VEČ v databázi, ovšem spolehlivost tohoto značení není moc zaručená.
Jinak jsem začal trošku důkladněji procházet databázi a vkládat konečně své fotky z dávných průzkumů. Doufám, že moc neotravuju s těmi opravami, protože jsem narazil na další: :-)
1) nevím jestli je potřeba fotek k takové opravě, ale kolega S. Jablonka píše v poznámce u vloženého objektu A-200N v Bratislavě, že padl za oběť výstavbě.
2) je chyba v popisu, opět ve vložených objektech v Bratislavě, u B-SV-4, které je označeno jako B-SV-3, které je tam teď fyzicky 2x. Přidal jsem k nim i několik fotek.


Vladimír Sýkora (17.12.2006 14:48)

>Z.H. 17.12.2006 11:49
V tomto případě bych odkázal na vlákno, resp. jeho první příspěvek z 8.3.2006 7:25:
http://forum.ropiky.net/tema.php?id=1141799106
Chápu, že informační zdroje (seznam, atlas ...) nám dávají veliké možnosti.
Ale.
Také jsem v situaci, kdy jsem kdysi prochodil mnoho řopíků v Lužických horách, Orlických horách atd. bez GPS a také vím kde jsou. Ctím ale preambuli Tomáše Kamenského, nějak jsme začali a zkusme stejným způsobem skončit :-) Ve III. sboru (a nejenom tam, že) je to často jednodušší, protože řada objektů je snadno z leteckých map lokalizovatelná. Asi nemůžeme nikomu bránit, aby od stolu souřadnice zadal, budiž plus, že je úmysl to do poznámky napsat (i když i toto není vynutitelné), ale stále jsem zastáncem si na bunkr prakticky stoupnout. Takže nejsem příznivcem ani dohody, že by se po zaměření souřadnice "od stolu" smázly.
A ještě jeden důležitý faktor. Statistiky zaměřenosti jsou svázány na souřadnice na kartách objektů. Tyto statistiky nám jednoduše ukazují, kam v podstatě jít, co nám zbývá. Teoretickým zaměřením by se tento přehled citelně znehodnotil.
Jinak třístřílnové objekty aktivovány.


Vladimír Sýkora (17.12.2006 14:05)

>Z.H. 17.12.2006 12:06
Bylo by dobré, kdyby požadavky na opravy byly směrovány adresně.
Co se týče atributů (... zničen, zahlazen), ano, tam musí zapůsobit admin. (Je to hotové, opět prosím o kontrolu).
Co se týče změn informací (fotky, komentáře, souřadnice?) od nějakého uživatele, tak pokud je v dané době aktivní a s největší pravděpodobností i ochotný, tak přesuny musí udělat on. Proto bych prioritně doporučoval nejdříve bilaterální komunikaci mezi "upozorňovatelem" a "zadavatelem". Admin by zasáhl v případě, že by výše popsaná komunikace vázla. Takže otázku objektů 161 vs. 160 nechám zatím otevřenou. Kdeže se o nich v té knížce píše? :-) Zatím louskám Plzeňskou čáru :-)


Zdeněk Hanáček (17.12.2006 12:06)

Aby těch oprav nebylo málo :-)
Navrhuji dle knížky o LVA přesunout všechny informace z objektu LO vz. 36 č. 161 na objekt č. 160 (viz knížka). U č. 161, 162 opravit poznámku na zničen a u č. 173 přidat nenalezen (opět dle LVA). Dále u č. 144 doplnit zničen.
Raději už brzdím. :-)


Zdeněk Hanáček (17.12.2006 11:49)

Hezký den přeju, měl bych jednu otázku a jednu prosbu. Je zde možné vkládat souřadnice odměřené z letecký map na serveru mapy.cz? Mám totiž prochozeno např. LO vz. 36 v III. sboru č. 92 - 169. Vím přesně (dle mapy.cz) kde jsou a zdá se mi, že je škoda, že např. právě LO vz. 36 v úseku Mikulov zde není ještě téměř zmapováno. Případně někteří průzkumníci s GPS tápou, proto se chci raději zeptat, jestli by nebylo dobré, informace k jejich pozicím (+/-5m?) dát na ropiky.net a až je někdo zaměří lépe (skutečnou GPS), potom je smazat.
Bohužel v té době, kdy jsem tuto linii procházel jsem GPS přístroj ještě nevlastnil.
Ta prosba je na opravení výkresů u obj. LO vz. 36 ve III. sboru u čísel 92, 95, 113, 116 a 117, kde se nejedná o dvoustřílnové objekty, ale o TŘÍSTŘÍLNOVÉ.
Za případnou opravu děkuji. Hodlám též v blízké době dodat k LO vz. 36 III. sboru obsáhlejší fotodokumentaci (především úseky Znojmo, Mikulov, Břeclav)


Zdeněk Hanáček (16.12.2006 15:40)

Ano, všiml jsem si, že byla před časem opravena polovina tzn. S (částečně zesílený). Já jen, že jsem se procházel po databázi. :-)

Komentář dodám, pracuje se na fotodokumentaci.


Vladimír Sýkora (16.12.2006 15:00)

>Z.H. 15.12.2006 22:53
Hm, v databázi bylo kdysi prohozeno X s S a před časem byla opravena pouze půlka. Tato oprava může trvat déle, tak prosím o trpělivost :-)

>Z.H. 16.12.2006 14:48
Tady bych požádal o rozšíření komentáře o čelní stěně na kartě objektu.


Zdeněk Hanáček (16.12.2006 14:48)

Dále bych chtěl poprosit o opravu stavu objektu IV.sboru XI/470/A-200. Je zničen, zůstala pouze čelní stěna. Díky


Zdeněk Hanáček (15.12.2006 22:53)

Zdravím Vás, byla zde sháňka po maličkostech :-) Náhodou jsem na jednu narazil.
Chtěl bych upozornit na stejné (pro někoho možná zavádějící) značení odolností na kartě objektů:
částečně zesílený - S
zeslabený - TÉŽ S !
Pokud dá člověk vyhledat objekty odolnosti X, tak mu to nabídne těch nalezených 14 kusů, ale na kartě objektu je u nich napsáno ZESLABENÝ (S). Šlo by to nějak převézt na X i na těch kartách?


Vladimír Sýkora (15.12.2006 10:55)

Jen více takovýchto maličkostí :-)


pavel maštera (14.12.2006 22:11)

Jak se tak dívám,už došlo na opravu znojemských úseků !! Bravo!!
Měl bych ještě takovou maličkost, až bude chvilka času. Opravu u 5/2090. V "Seznamu objektů úseku 5 Vranov" napsat místo "(postaven,dochován)"-asi "(zničen,zahlazen)".


Vladimír Sýkora (14.12.2006 11:59)

Tak se nezamotejte do ostnatého drátu, případně neuklouzněte do Vrboveckého rybníka :-)
Snad dnes dojde k úpravě Znojmo I Znojmo II.


pavel maštera (14.12.2006 11:19)

Tak, tak. Zcela souhlasím. Ať až případní následovníci buď ocení, nebo zatratí naši práci. Rozhodně bych nechtěl už nyní být kdekoliv připíchnutý. Nicméně i malá pochvala potěší -:).
Ti poslední dva Mohykáni přijdou na řadu co nejdřív. Zatím jednoho chrání dvojitý plot z ostnatého drátu, druhého rozbahněné pole.


Vladimír Sýkora (14.12.2006 10:37)

K apropó 2: S tímto parametrem se při implementaci systému ropiky.net vůbec nepočítalo a ani v budoucnou počítat nebude. Zásluhy nechť zhodnotí naši potomci až se my v prach obrátíme. My k tomu nejsme vůbec oprávněni.


Luděk Tondr (14.12.2006 0:38)

Apropo 2: neměl by Pavel Maštera a jemu podobní dostávat nějaký matál "Za zásluhy o výstavbu ropiky.net" nebo alespoň vyfotit před bojovou zástavou a připíchnout na úvodní stranu webu? :-))
Před jeho prvním 100% zaměřením úseku ve III. sboru smekám...


Vladimír Sýkora (13.12.2006 20:15)

Není zač :-)
Apropó. Kdy bude hotový Znojmo I (zde Znojmo II)?


pavel maštera (13.12.2006 11:12)

Děkuji.


pavel maštera (11.12.2006 20:34)

Prosím adminy o opravu na kartě 5/2094/A-120. Díky.


Zdeněk Hanáček (11.12.2006 19:32)

Výborně, hned ta 8/13a líp vypadá :-)
Při této příležitosti jsem si prošel úsek 8 Břeclav/Poštorná a zjistil jsem, že nepatřící fotky k objektům jsou též u 8/3, 8/16, 8/18 a 8/24. Všechny jsou vloženy P. Bartošem? Tyto fotografie ovšem mají patřit k VLOŽENÝM objektům úseku Březí v jejich okolí. Ke zde stále označeným 4180?, 4181?, nebo i k jasně označeným 4182 a 4183. Ovšem toto téma přesunu čísel a objektů z úseku do úseku ještě není dořešeno ...tak nevím.


Vladimír Sýkora (11.12.2006 11:46)

13a upraveno. Nejsem (nejsme) vševědoucí, takže přesouvat nebudu (kór když nemám jistotu, že to přesunem bude v pořádku). A pokud se něco zdá, sem s tím.


Zdeněk Hanáček (11.12.2006 10:47)

Zdravím Vás, u objektu 8/13a je jedna fotka C-180, další 3 z č. 6/62 a 3 z č. 6/63! od P. Bartoše! Tuším, že pouze 5 fotek náleží tomuto objektu. Je to mnohdy dost matoucí. Já se nedávno při prohlížení fotek objektu lekl, že 13a je již v rozvalinách..a místo toho tam byly fotky z nedalekých č. 6/62 a 63... Doporučoval bych přesunout fotky tam, kde správně patří a ne aby se vkládaly jen tak fotky objektů z celého přilehlého okolí!! A zdá se mi, že takovýchto případů je v Břeclavském úseku povícero.. Mějte se.


Vladimír Sýkora (11.12.2006 10:27)

Díky za upozornění. Upraveno, včetně komentáře! Upozorňuji, že zasáhnu (a několikrát jsem to již udělal), pokud komentář nepřinese nic konkrétního.
Takže různá představení kdo jsem, různé zdravice komu ZDAR, včetně inzerce na webstránky zcela nesouvisející s daným regionem MAŽU. Někdy mi dojde trpělivost a mažu i komentáře, kde se vyskytne více hrubek či pravopisných chyb, které nemám chuť opravovat. Také není důvod psát celé věty velkými písmeny.
Budu velice rád, když mě na chyby upozorníte. Co mám dělat s tím objektem 8/13a?


Zdeněk Hanáček (11.12.2006 9:27)

Taky jsem se na ty fotky díval. Patří jistě k jinému objektu. U P. Bartoše nic neobvyklého.... V úseku Břeclav u č. 8/13a/C1 přidal např. fotku objektu C-180 z Vranovského úseku??? Takže je toho víc...


Nič Martin (11.12.2006 8:31)

Na kartě objektu H1/259/A-140 je pod čísly snímků 5 a 6 jiný objekt. Dle mého je to objekt z jiného úseku (asi H3). Můžete na to mrknout ještě někdo?


ropiky.net ©1999-2018