[ Úvod | Články | Databáze | Diskuse | Mapa.opevneni.cz | Ukradené ropíky]
Uživatel: Anonymní [ Přihlásit ]

Dotaz k databázi:Rozdíl v seznamu objektů "plzeňské čáry".

Diskusní fórum > Diskuse k fotografiím a souřadnicím > Dotaz k databázi:Rozdíl v seznamu objektů "plzeňské čáry".

Vladimír Sýkora (3.1.2007 12:19)

Stavební firmy jsou v databázi dle Arona.
Zapátráme, uvidíme.


Zdeněk Hanáček (2.1.2007 20:21)

Tedy já se ještě v této knížce nedostal k úsekům vz. 37, ale narazil jsem na nesrovnalosti oproti databázi v úsecích (u stavebních firem) LO vz.36:
úsek - firma (Plzeňská čára/databáze)
VIIa Stříbro jih - f. Ing. Dr. J. Brček, Plzeň/ J. Rouček, Plzeň
VIIIa Staňkov-sever - f. Václav Roučka, Staňkov/Jenč-Hladeček-Kroft,Plzeň
VIIIb Staňkov-jih - f. Jenč-Hladeček-Kroft,Plzeň/V. Roučka, Staňkov
V prvním případě se mi zdá chyba v databázi, jako špatný přepis....ale to přehození firem u dalších dvou úseků nechápu...Jak je to tedy správně??
Mimochodem trojka firem Rouček/Brček/Roučka v databázi už je nějaká silná kombinace :-)
Díky za odpověď.


Libor Martinů (30.12.2006 18:09)

Omlouvám se,dřív jsem se k odpovědi nedostal. Když jsem procházel úsek,začak jsem č.2. Pak jsou 3 zatopené a tady si jistý nejsem. Objekt č.6 je tady poslední s inundační šachtou,ale ta není vidět,protože je tak děsné smetiště. Takže č. 7 je první bez šachty. Dále pokračuje linie celkem rovnoměrně a u č. 13 jsem se s Tomášovými fotkami zase sešel. Myslím,že je to takhle dobře.


Vladimír Sýkora (27.12.2006 20:34)

Libore, řekni: "na mou duši" :-)
Tzn., že pětka zůstane bez fotky? A čtyřka? Kam s tou fotkou?


Libor Martinů (27.12.2006 19:42)

Tak jsem ještě doplňoval fotky do začátku úseku a narazil jsem ještě na další nesrovnalosti. Podle všeho jsou chybně vložené tyto fotky:
E-22/8 foto č.1 má být u č.9
E-22/7 foto č.1 má být u č.8
E-22/6 foto č.1 má být u č.7
E-22/5 foto č.1 má být u č.6
U č.4 jsem raději svoji fotku smazal.


Libor Martinů (26.12.2006 21:49)

Když jsem to procházel kolem Hracholuské přehrady,tak jsem uvažoval,jak nafotit interiéry zatopených objektů,to zase ne že ne. Ale ještě ty svoje nápady musím dopilovat....


Vladimír Sýkora (26.12.2006 19:55)

Libore díky, zdá se, že VEČ by nám sedět tedy mohla.
Interiér jedničky by nebyl :-)


Libor Martinů (26.12.2006 8:20)

Doplnil jsem do databáze pár VEČ a taky snímek z interiéru č 2,kde je jednoznačně určen typ A-120.


Vladimír Sýkora (25.12.2006 21:40)

Ono stačí se začíst do popisu úseku na straně 178, podívat se na obrázek 16-42 a je jasné, že šotkové jsou nevyhubitelní :-)


Tomáš Matyska (25.12.2006 14:39)

O.K. Díky za vysvětlení.


Vladimír Sýkora (25.12.2006 14:21)

Díky za upozornění.
Pokud se však pominou VEČ (ó jak by se hodily fotky i takovéto maličkosti), situace je docela jednodušší.
1) typy objektů 1/A-120 a 2/A-120 (dle Frančíka oba A-140). Jednička by se snad z fotky poznat mohla :-);
2) objekt 15/B2-80 je správně v databázi, jak dokazuje fotka (dle Frančíka B1-80);
3) objekt 19/A-120 by mohl dle fotky v normální odolnosti zůstat (dle Frančíka je Z);
4) objekt 36/A-140 by opět mohl dle fotky tentokrát v zesílené odolnosti také zůstat (dle Frančíka je N).
Jiných odlišností snad není. Takže podobně, jako je tomu na východě III. sboru (a nejenom tam), uvítám(e) badatelské aktivity všech, co objekty navštíví a své poznatky sdělí v komentářích.
P.S. Souřadnice objektu 3/A-180 jsou ujetý (obě) :-)


Tomáš Matyska (24.12.2006 20:05)

Dobrý den.Nedávno jsem zakoupil novou publikaci Plzeňská čára (Pevnosti 28) a tam autoři zveřejňují mj. seznam objektů LO vz.37 na úseku E-22 Stříbro.Při porovnání s Vaší databází jsem však narazil na nemalé vzájemné odlišnosti. Jedná se především o nesouhlasející čísla dle ŘOP a VEČ,ale také o odlišné označení typů jednotlivých objektů.Nevím však,zda je chyba u Vás,nebo si nějakým způsobem zařádil tiskařský šotek.Pokud to bude jen trochu možné,prosím mrkněte se na to a sdělte,kde je zakopaný pes.Děkuji,Tomáš Matyska.


ropiky.net ©1999-2018