[ Úvod | Články | Databáze | Diskuse | Mapa.opevneni.cz | Ukradené ropíky]
Uživatel: Anonymní [ Přihlásit ]

Putování po čs. opevnění 1935-1989 (Muzea a zajímavosti)

Diskusní fórum > Diskuse o článcích na serveru ropiky.net > Putování po čs. opevnění 1935-1989 (Muzea a zajímavosti)

šomšág Jan (15.7.2011 17:41)

Dobrý den,chtěl bych se zeptat autorů publikace zdali odstranili případné nepřesnosti v této knize?Např.chybný název K s37,správně je "Rozhledna,a kdepak autoři přišli na to,že stanoviště zemní telegrafie je jenom u srubů římské odolnosti.Např R s87 stanoviště ZT má.A je to arabská odolnost.Výkres je na straně 127.děkuji za odpovědi.Š.J.


Jan Lakosil (15.6.2011 15:26)

V nejbližších dnech bude expedován druhý dotisk Putování, kromě změny tvaru hřbetu zůstává obsahově nezměněn.


Jan Lakosil (28.12.2010 20:09)

Barevné fotografie mají docela zásadní vliv na cenu knihy a se stávajícím počtem jsme překročili dvojnásobně původní rozsah daný vydavatelstvím. Přesto jsme se snažili, aby každé muzeum mělo alespoń jednu barevnou fotku. Celobarevná kniha by byla cenově zcela jinde a byla by v tomto rozsahu neprodejná.


Lukáš Patera (27.12.2010 10:16)

Túto knihu som dostal na tieto Vianoce pod stromček a urobila mi veľkú radosť. Pekná kniha, ale mohlo tam byť viacej farebných fotografii, nielen vo farebnej prílohe.
Dosť ma prekvapila fotka B-S 5b v Bratislave. Objekt už neexistuje, a je to jediná fotka tohto objektu, ktorú som videl.
L.P.


Petr Kozel (25.10.2010 10:44)

Konečně po delší době nějaká shrnující kniha pro laickou veřejnost, pěkně na stříbrném podnose. Měl jsem v ruce při poslední návštěvě matky měst, kvalitní papír, vazba, hezky přehledné, barevné foto...
Pro odbornější zájemce nic nového (novější muzea lze ostatně sledovat zde, či na spřáteleném webu), takový mix původní Ráboňovy publikace (+ aktualizace nových muzeí), Utajených a Souboje. Proto jsem nezakoupil.
Pěkný den PK.


Ondřej Vonka (28.7.2010 13:53)

Aha.. ono to tam je i víceméě napsáno.. "po přejmenování na UL..." hmm tak promiň.. to jsem se zase předvedl :-)))


Jan Lakosil (27.7.2010 20:38)

Ondro, tohle chyba rozhodně není. Lafeta UL-1 byla v armádě vedena ještě v roce 1959 jako LU-3. Pokud bychom ji od začátku označovali jako UL-1, byla by to podstatná faktografická chyba.


Jiří Kaštil - začátečník (27.7.2010 20:08)

...toť otázka... Mám takový matný pocit, že se to tak v prvotních fázích projektů a návrhů fakt nazývalo. Ne UL ale LU...až později to bylo změněno. Takže to možná žádný "překlep" není, ale je to záměr...


Ondřej Vonka (27.7.2010 17:21)

LU-1, LU-2 a LU-3 :-)


Jan Lakosil (27.7.2010 15:07)

Překlepů je tam vícero, i když text knihy prochází vícenásobnou kontrolou, nikdy se nepodaří všechno odhalit. Co konkrétního na str. 81 máš na mysli?


Ondřej Vonka (27.7.2010 14:33)

Jinak ale knížka zatím moc pěkná... Rozhodně hodnotím velmi dobře a překlepy samozřejmě neberu jako něco špatného...jsme lidi... ale člověk se u toho alespoň trochu pobaví, i když ne tak jako když je tam v textu napsáno "(Zde vložit obrázek ten a ten )" :-)) a obrázek tam navíc žádný není :-)))


Ondřej Vonka (27.7.2010 14:30)

Tak už jsem našel první překlep.. tedy Honzo.. styď se :-)) Doufám, že o něm víš... str.81 :-)


ropiky.net ©1999-2018