[ Úvod | Články | Databáze | Diskuse | Mapa.opevneni.cz | Ukradené ropíky ]
Uživatel : 3.237.27.159 () [ Přihlásit ]

Číslování znojemských úseků

Diskusní fórum > Obecná diskuse > Číslování znojemských úseků

Pavel Jonáš. (23.10.2006 17:29)

Zdravím. Dík za informaci. Myslel jsem hlavně, aby pak někdo dal dohromady jednotlivé úseky. Zatím se mi zdá, že je to tak trochu polotovar. Mám na mysli objekty ze 7-II v úseku 7-I apod. Navíc jsou už některé "osazeny" souřadnicemi GPS. Ostatně podobná situace je v úseku 8. Šlo mi jen o to, aby pak nevznikl zmatek. Jinak ta čtyřmístná čísla byl chvályhodný počin. Pašák! Mějte se.


pavel maštera (23.10.2006 11:07)

Nó-hned koncem srpna jsem se pokusil "číslům v jedné řadě" přiřadit čtyřmístná čísla ŘOP a napsal jsem je dolů do poznámky.Když by to ještě raději někdo překontroloval,pak by až budou mít naši admini chvilku času, mohli by to v nahoře v tabulce přepsat.


Pavel Jonáš. (22.10.2006 22:24)

Zdravím. Jen dotaz, aby řeč nestála. Jak jsme na tom s rekonstrukcí DB úseků 7-I až 7-III? Zatím je to v původní podobě a zdá se mi, že tam začíná být pěkný zmatek. Dělá na tom někdo?


Pavel Jonáš. (23.8.2006 20:27)

Zdravím. Měl jsem na mysli jen úseky 7/I - 7/III. V databázi jsou objekty číslovány v jedné řadě a ne čísly ŘOP. Jen aby pak nedocházelo k omylům, pokud má být zjednána náprava. Sám mám některé objekty těchto úseků nafocené a čekám, až to T.B.Fic dá do kupy, jak zde slibovali. Pokud tu vznikne zmatek, mohlo by se stát, že to nikdo neopraví a informace zde uvedené budou zavádějící. Mějte se fajn.


Luděk Tondr (20.8.2006 23:07)

Jen aby se to nezvrhlo v "čekání na Godota"... Já navrhuju pravý opak - doplňovat a vkládat, dokud mi někdo chytřejší neprokáže, že jsem se mýlil. Ten III. sbor je tak zoufale prázdný, že by si to zasloužil. Moje zkušenosti s břeclavským úsekem jsou např. takové, že vím, že existují lidé, kteří toho ví víc než já, ale nepodělí se o to, nedoplní databázi. Asi je to pro ně tak cenné, že si to raději chtějí vzít sebou do hrobu. Dobře jim tak! Pro mne je to jen koníček, tak doplňuji co vím. A neustálé ujišťování, že už brzy dá XY III. sbor "do cajku", mne nebaví. A navíc mám radost, když si v "Utajených pevnostech" přečtu, že "v břeclavském úseku bylo 28 objektů zničeno, z toho 10 zmizelo beze stopy", protože jsem už o 5 "zmizelých beze stopy" nad plán (zatím jsem našel už 23 zničených). Nebo že "ze 4 vložených objektů z úseku Březí se 2 dodnes nepodařilo naléz". Mně chybí už jen jeden. Takže radím - nečekat na Godota, ale doplňovat, upřesňovat, opravovat... On to ani nikdo jiný neudělá.


Pavel Jonáš. (20.8.2006 21:40)

Zdravím. Měl bych takový návrh. Nebylo by lepší počkat s vkládáním GPS v úsecí 7/I-III, až bude definitivní verze? Teď se tam něco objevilo v úseku 7/I a patří to do 7/II. Jestli by nebylo lepší počkat, než to pak předělávat. Ale je to jen návrh... Mějte se fajn.


Pavel Jonáš. (1.3.2006 19:08)

Zdravím. Díky za informaci, hurá hurá radost veliká...


Vladimír Sýkora (28.2.2006 22:11)

Klid, klid, vsjo budět. Pole je to dokonale přeorané a čeká se, až Přemysl Byl Oráč dá vše najednou na lánech III. sboru do kupy. Rozumějte, dát do databáze.


Pavel Jonáš. (28.2.2006 20:55)

Zdravím všechny. Omlouvám se, že zase otravuji s tím samým, ale pořád se v těch znojemských úsecích docela topím. V databázi jsou čísla ŘOP, ale nějak mi nekorespondují s označením objektů podle úseků. Třeba ve Znojmě mi objekt č.12 A-220 podle tabulky v databázi ukazuje, že je v úseku 7-I, ale snad by měl být v 7-II. Ve Slupi jsem se taky nechytil, o Šatově ani nemluvě. Jako pomůcku jsem použil knížku Utajené pevnosti, kde jsou mapky se čtyřmístnými čísly ŘOP. Zkusil jsem i podle těch mapek napsat typy objektů podle čísla objektů v pořadí za sebou a pak jsem to zkusil porovnat s objekty v databázi, ale taky mi to nesedělo. Víte o tom někdo něco bližšího? Nebo je to pole neorané? Za případné informace předem děkuji.


Pavel Jonáš. (29.1.2006 19:21)

Zdravím všechny. Mám takový drobný problém. Při zpracovávání fotek z jižní Moravy jsem narazil, a to doslova. Číslování znojemských úseků 7-I, 7-II a 7-III v databázi mi nesedí při srovnání s ostatními zdroji. Je v databázi číslování pouze provizorní? Při studiu dalších podkladů mi vyšlo: úsek 7-I - ŘOP20..-21.., 7-II - ŘOP1-59, 7-III - ŘOP23.. . Nevím, možná je to moje blbina a všechno je jinak. Můžete prosím někdo pomoci? Ještě jedna věc. Neexistuje náhodou možnost přiřadit čísla ŘOP k VEČ na základě podkladů z archivů? Nebo pouze na základě terénního průzkumu? V úseku 6 Mikulov by to dost pomohlo, VEČ mám, ale ŘOP pouze u několika objektů. Za případné informace předem děkuji.


Copyright ropiky.net ©1999-2022        Ochrana osobních údajú (GDPR)